ליווי עסקי לתהליכים אוטומטיים בעסק | לי-לך השגים | שיווק being ליווי עסקי לתהליכים אוטומטיים בעסק | לי-לך השגים | שיווק being

ליווי עסקי לבנית תהליכים אוטומטים בעסק

ליווי עסקי

 

לבניית תהליכים אוטומטיים בעסק

 

ליווי עסקי לבניית תהליכים אוטומטיים בעסק היא תכנית אישית מתקדמת וייחודית מסוגה בארץ.
התכנית מתאימה לעסקים "בשלים" שמבינים שכדי להתקדם לשלב העסקי הבא יש צורך, בשדרוג ובניית תהליכים עסקיים בצורה נכונה ואפקטיבית.

התכנית משלבת ידע מתקדם מעולמות הניהול ושיווק באינטרנט לצד ייעול ואוטומציה של תהליכים עסקיים.

מרבית בעלי העסקים מפתחים את העסק תוך כדי תנועה, התוצאה היא עסק שהתהליכים העסקיים בו נבנו בצורת תלאים תלאים (שחלקם אפקטיביים ואחרים פחות). מה שהולך לאיבוד ראשון זה המיקוד במטרות העסק. למשל, כשעסק משווק תוך כדי תנועה, בשלב כלשהו הוא יתקשה לדעת איזה מהתהליכים השיווקים הוא מתפעל מתוך הרגל ואיזה מהם אכן משרתים את מטרותיו ומקדמים את העסק.

עסק אוטומטי מאפשר לבעל העסק לראות איך כל החלקים מרכיבים את הפאזל השלם, ולשלוף את אותם חלקים שלא מתאימים בדיוק לאסטרטגיה הכוללת.
בנוסף להתייעלות התהליכים בעסק התהליכים גם מתקצרים– משום ראייה ממוקדת מאפשרת לבחון איזה חלקים בתהליך מסורבלים, מיותרים או סתם ארוכים ללא סיבה.

 

איך זה עובד?

נקבע פגישה טלפונית בזמן נוח לשנינו, בה נכיר קצת אחד את השני וננסה להבין יחד מהם הצרכים והאם תכנית הליווי היא המתאימה ביותר עבורך?
* אני מקדישה מספיק זמן לשיחה, כי חשוב לי מאוד לבחון התאמה הדדית- שהיא חיונית  להצלחת התהליך בהמשך.

תהליך הליווי מתחיל באבחון העסק והיעילות של התהליכים העסקיים שבו.
בעקבות מסקנות האבחון נבנית תכנית ליווי אישית – הכוללת את סדר השלבים הנכון לקידום העסק. תוך חיזוק תהליכים עסקיים שעובדים, ייעול תהליכים עסקים שפחות הוכיחו את עצמם כאפקטיביים ושכפול תהליכים עסקים שעובדים טוב, שוב ושוב גם בתחומים נוספים בעסק.

התכנית לבנית תהליכים אוטומטיים, כוללת גם ידע וכלים מעולמות האסטרטגיה, השיווק, המכירות, הניהול, כספים וכו'……. (בהתאם לצרכים שעלו מהאבחון). כך העסק מתקדם גם דרך יצירת ויעול תהליכים עסקיים וגם דרך רכישת ידע וכלים חדשים.

המפגשים הם אחת לשבועיים ובין המפגשים תקבלו דפי עבודה להמשך משימות בבית.

התכנית בנויה כך שבין המפגשים יש מספיק זמן ליישם את הנלמד, כך העסק כל הזמן מתקדם בלי ליצור עומס על הפעילות ביומיום.

חשוב להדגיש, שתכניות הליווי העסקי בהנחייתי נותנות מקום של כבוד לרגשותיו של בעל העסק. אני מאמינה שכל בעל עסק רוצה להתקדם ולהתפתח, ואם הוא לא עשה כן עד היום כנראה שיש איזשהו מחסום רגשי שמקשה עליו. בפגישות אנו מאתרים מחסומים רגשיים ומפוגגים אותם וכך ההתקדמות בעסק הופכת להיות טבעית ופשוטה.

אני רוצה לבדוק האם תכנית הליווי מתאימה לי?
מעולה, מלא את הטופס וקבל את כל הפרטים בשיחה טלפון קצרה

 

מטרת התכנית:

מטרת התכנית היא לבנות עסק שחלק גדול מהתהליכים העסקיים והשיווקיים שבו מתנהלים בצורה אוטומטית. – לרכוש ידע וכלים חדשים לקידום ופיתוח העסק, – לפנות זמן יקר ולהתקדם מעבר לשוטף ולסיזיפי בעסק, – לפתח פרוייקטים מתקדמים בעסק, – עסק אוטומטי שמאפשר כניסה חלקה ומהירה של עובד חדש. – עסק אוטומטי מבטל את התלות בעובד ומגדיר סטנדרט עבודה רצוי.  

מהי "תכנית אישית" לקידום העסק?

√ התכנית נבנית בקפידה ונתפרת בדיוק לצרכים והרצונות שעלו מאבחון העסק.
√ מטרת התכנית היא לקדם את העסק במהירות המרבית אך בצורה אחראית- עם מינימום  טלטלות לעסק ולבעליו.
√ התכנית פרקטית ומורכבת רק מדברים שעובדים בשטח עבור בעלי עסקים.
√ התכנית מתמקדת בנושאים המרכזיים שעבודה עליהם תביא לשינוי המשמעותי ביותר לעסק.  

כמה מלים על שיטת העבודה

שיטת לי-לך להשגים משלבת ידע וכלים רבים מעולם העסקים והשיווק וכן מהעולמות הפסיכולוגיה, המודעות וחוקים אוניברסליים. השילוב בין עולמות תוכן אלה מאפשר לבעל העסק התקדמות בשני מישורים בו זמנית: התקדמות עסקית, ניהולית, שיווקית לצד שחרור חסמים רגשיים של בעל העסק וחיבור מחודש לעסק. שם המשחק של התכנית לליווי עסקי בהנחייתי הוא להתקדם ולצאת מאזור הנוחות, אבל מבלי להרגיש אובדן שליטה ופחד. בבסיס השיטה יש אמונה גדולה בבני אדם וביכולות שלהם להגשים את עצמם. לכן, תכנית הליווי נותנת דגש רב לחיזוק העוצמה הטבעית שטמונות בבעל העסק, כדי לפתח עוצמה אישית וביטחון עצמי עסקי.

 

מי אני?

 

לי-לך השגים מיקוד לעסקים

שמי לילך בניסטי, אני מלווה עסקית מומחית במיקוד בעלי עסקים ויצירת תהליכים אוטומטיים בעסק. אני מנחה תכניות וסדנאות לבעלי עסקים ומלמדת אותם כיצד למקסם את הפעילות העסקית  שלהם ע"י מיקוד ושיווק חדש באינטרנט. B.A תואר ראשון בפסיכולוגיה (בהצטיינות) MBA תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. השילוב בין פסיכולוגיה לעסקים הביא אותי לפתח תכניות ליווי עסקי מתוך הבנה מעמיקה של רגשותיו של בעל העסק ומתן פתרונות ותמיכה להתמודד עם "שדים פנימיים" שמקשים על התקדמות העסק. היום אחרי שליוויתי מאות בעלי עסקים בתהליכים עסקיים ורגשיים, לקפיצת דרך עסקית, אני מבינה יותר מתמיד איזה זכות נפלה בחלקי ללוות בעלי עסקים בדרך להגשמת עצמית- ואשמח ללוות גם אותך בהגשמת החלום שלך.  

לקבלת פרטים נוספים התקשרו 052-3502783

 

מה לקוחות מספרים עלי:

ללילך הגעתי… כשהבנתי שכל מה שאני יודעת ואני יכולה לעשות לבד- כבר עשיתי ואני צריכה מישהו שיקח אותי למקום אחר. קיבלתי מלילך, בנוסף לכלים שהיא לימדה אותי ליווי ברמה הרגשית וזו המומחיות המדהימה שלה; להבין איפה אני תקועה, איזה דפוס מנהל אותי, וכל פעם היא הצליחה להדהים אותי, איך היא הצליחה לפרק לי את התקיעויות ולקחת אותי לרמה הבאה. לילך חמה, פתוחה, בגובה העיניים, ישירה ומשקפת בדיוק את מה שהיא רואה ולי זה היה מאוד חשוב ולקח אותי קדימה. העסק שלי היה במקום אחר לגמרי, גם מבחינת ההכנסה שלו גם מבחינת הפעילויות שאני עושה וגם מבחינת איך שאני יוצאת החוצה. היום אני במקום אחר לגמרי. אני מודה לילך על הדרך שעשינו יחד נטע גולן אוכלים נכון, חיים נכון

~~~~~~~~~~~

לילך היקרה, כאשר ביקשתי ממך שתעשי ליווי עסקי לעסק שלי לא היה לי מושג לאן זה יקח אותי. היכולת שלך ללמוד את העסק, עד לפרטיו הקטנים, לראות את התמונה הגדולה ואת החזון של העסק היא מדהימה. ברגישות רבה הצלחת לנתב אותי ולהבנות בעסק תהליכים שיווקיים לכל אחד ואחד מהשרותים שאני נותנת בעסק. רק במהלך עבודתי איתך הבנתי את ההבדל בין ייעוץ לליווי עסקי: בייעוץ מקבלים אינפורמציה שאיתה אני כבעלת עסק מבנה תהליכים, בליווי, וזה מה שאת מתמחה בו, את לומדת את העסק עד לפרטים הקטנים,  בליווי עסקים מבנים יחד תהליכים  שיוצרים עסק שעובד כמכונה שיווקית ומנהלית משומנת היטב. אני רוצה להודות לך מכל הלב על הדרך המשותפת שלנו. כשהגעת לעסק שלי הוא היה אוסף שרותים שתחוזקו ע"י אוסף פעולות שיווקיות ואחרי שעזבת אותו היא לי עסק, מאורגן, עם תהליכים שיווקים מסודרים ומובנים – יצרת פשוט עסק שעובד בשבילי! אני מודה לך מכל הלב על הליווי, על העזרה על המקצועיות הלא מתפשרת וכמובן על כך שעזרת לי לבנות את התהליכים והפעולות שהביאו את העסק שלי להיות מה שהוא היום, עסק מצליח ורווחי. איזה כיף! ניצה מזר יניב ניצת הלב – המרכז לפתיחת שפע 

~~~~~~~~~~~

ההחלטה להיעזר בשירותך כמלווה עסקית היתה ההחלטה העסקית הטובה ביותר שעשיתי. הידע שלך נרחב ומעמיק, את יסודית, מקצועית, מכילה, תומכת, מדרבנת לעשייה, משקפת בבהירות את האתגרים ומציעה פתרונות מעשיים וקלים ליישום. בזכותך העסק שלי גדל והתפתח וממש קפץ מדרגה בשנה האחרונה. וזאת רק ההתחלה. תודה מעומק ליבי גל ציפורי בריאה בתנועה  

~~~~~~~~~~~

אני ממליצה בחום לעבור תהליך ליווי עסקי עם לילך. ללילך יש היכולת לראות את העסק בצורה כוללת מחד ומצד שני להיכנס לפרטים הקטנים שמרכיבים אותו ומייחדים אותו. היא ניווטה אותי ביד בטוחה ותומכת בביסוס ובמיתוג העסק שלי כך שהיום אני יודעת בדיוק מהן החוזקות שלי ומה מייחד אותי לעומת האחרים. יחד עם לילך נעשתה גם עבודה מאוד נרחבת ברמה האנרגטית שעזרה לי להבין ולבחור בצורה טובה יותר איך אני רוצה לשלב בין הרחבת העסק לחיי המשפחה. אז קדימה, למה אתם מחכים, תרימו אליה טלפון עוד היום עירית אבידור כל המידע העסקי להצלחה

~~~~~~~~~~~

הליווי היה מאתגר! עברתי תהליכים עמוקים של שינוי והתמודדות אשר הביאו לתוצאות משמעותיות הן ברמה העיסקית והן ברמה האישית. אין לי ספק שהתכנית ואת באופן אישי הביאו אותי למקום חדש נכון וממוקד. העסק ואני עברנו מיקוד, צברתי ידע רב בתחומים שסייעו לי ליצור עסק ייחודי בתחומו ושסייעו ללקוחות שלי להצליח. קיבלתי הבנה ומיקוד איך לנהל טכנית את העסק, איך לתעדף משימות ואיך להתעסק בעיקר. העקרונות, הטכניקות והמידע שצברתי משמשים אותי גם היום והביאו אותי לקראת פריצת הדרך …. ועל כך אני מודה לך מקרב לב. הזמינות, הידע, והאהבה שאת נתת לי הן דוגמא לכל מלווה עיסקי. תודה רבה ערן דורון מאמן כושר ב-3 מימדים  

למי התכנית מתאימה?

      • לעסקים "בשלים" יחסית, שמבינים שכדי להתקדם לשלב העסקי הבא יש צורך, בשדרוג ובניית תהליכים עסקיים בצורה נכונה ואפקטיבית.

 

 

    • לבעלי עסקים שעשו כבר כל מה שהם יודעים לעשות, ומבינים שכדי להתקדם הלאה הם זקוקים לליווי מקצועי.

 

   

    • לבעלי עסקים שמבינים שלמרות שהעסק שלהם גדל, הם לא מצליחים לפרוץ לשלב הבא.

 

   

    • לבעלי עסקים שהעבודה השוטפת מנהלת אותם והם לא מוצאים את הזמן לעשות פעולות חדשות לקידום העסק.

 

   

    • לבעלי עסקים שרוצים למתג את עצמם כאוטוריטה בתחומם.

 

   

    • לבעלי עסקים שמרגישים שהגיע הזמן לעשות אינטגרציה בכל מה שקיים בעסק. ולעבוד פעם אחת ולתמיד כמו שצריך.

 

   

    • לבעלי עסקים שיודעים שהגיע הזמן להכניס עובד, אבל מתקשים בכך.

 

   

    • לבעלי עסקים שמרגישים בעצמות שהם חייבים להצליח!!!!

 

     

 

איך אני יודע האם זה השירות שאני מחפש?

בחן את עצמך, באיזו מידה המשפטים הבאים מתארים אותך? – בוער לך בעצמות להצליח והראש שלך כל היום טוחן מה עוד אפשר לעשות. – המון אנשים היו שמחה לקבל את העסק שלך, אבל אתה כל הזמן מתוסכל שאתה לא מצליח להביא אותו לאן שאתה חולם. – אתה עובד קשה, אבל ההכנסה שלך לא מספיקה לך. – אין לך זמן לנשום!!!!!!! – אתה מרגיש שהעבודה השוטפת שוחקת אותך ושואבת לך חלק גדול מהיום. – נמאס לך לעשות שוב ושוב את אותן משימות משעממות בעסק. – יש לך קהל אוהד וחשוב לך לא לאכזב אותו, אז אתה כל הזמן מנסה להמציא את עצמך מחדש. – כולם בסביבה שלך יודעים שאתה מקצוען אמיתי ולמרות זאת, אתה לא מצליח להינות מהפירות של עבודתך ולתרגם את זה לכסף. – אתה יודע שהשירות שלך יוצא דופן, אבל מתקשה להסביר את זה ונדמה שהתכנים שאתה מפיק לא מייצגים אותך כמו שצריך ולא מעבירים את המסר הנכון.

מרגיש לך מדויק? תהליכים אוטומטיים בעסק- זו התשובה!

להשמיע את דעתך

*

נגישות