איך לעטוף את המסר השיווקי שלך בסיפור | שיווק being איך לעטוף את המסר השיווקי שלך בסיפור | שיווק being

איך לעטוף את המסר השיווקי שלך בסיפור

הרבה פעמים שמענו אנשים מתלוננים על כך שאין להם על מה לכתוב.
אנחנו מאמינות שתמיד יש על מה לכתוב, ושהשיווק הכי קל הוא שיווק שנעשה מתוך החיים – מתוך

הסיפורים שלנו, מתוך החוויות שלנו,

שיווק שמביא את שרשרת המחשבות שלנו ואת הדרך הייחודית בה אנחנו חווים את העולם. הסיפור של היום הוא חיבור שעשינו אחרי ששמענו רשמים של חבר שחזר מסדנת טאי צ'י מתקדמת באיטליה.

עוד רגע תראו איך אנחנו מחברות את סיפור הטאי-צי שלו לשיווק מחובר,
אבל לפני כן, כמה מילים קטנות…

אנחנו מאד אוהבות להיפגש עם לקוחות ליצירת הזהות העסקית שלהם.

בפגישה אנחנו מוצאות את הדרך הייחודית שבה כל מטפל או מאמן עובד, את האופן שבו הוא עוזר לאנשים, את טביעת האצבע הייחודית שלו. למצוא את טביעת האצבע הייחודית שלנו זה אחד הדברים הכי חשובים בשיווק.
כשאנחנו מכירים את הייחודיות שלנו, הלקוחות הייחודיים שלנו לא יכולים להתעלם מהמסרים שאנו מוציאים.

איך מוצאים את טביעת האצבע הייחודית?

מיומנות שפיתחנו במהלך השנים יוצאת מנקודת הנחה שהמסע האישי שלך בשילוב האישיות והיכולות הייחודיות שלך ייצר לך. דרך מסוימת לפתור בעיות עבור עצמך ועבור הסובבים אותך, דרך מסוימת בה שרדת את "התקלות" שהביאו לך החיים. הדרך הזו בה התגברת והתמודדת עם האתגרים שהעולם הביא לך היא טביעת האצבע הייחודית שלך בעולם הטיפולי.

כשנמצאים בעיוורון מפספסים את הקלות

כשאנחנו נפגשנו, כל אחת מאיתנו זיהתה את הייחודיות של השניה, וכך יכולנו לשכפל  את מה שאנחנו עושות.
זה מה שיצר את שיטת השיווק המחובר על כל הכלים והאסטרטגיות שיש בה וזה מה שמביא קלות לעשייה שלנו,

כי אנחנו יודעות ומבינות ברמה העמוקה מה הלקוחות שלנו מקבלים מאיתנו, וככל שאנחנו מעמיקות אנחנו מבינות עוד ולכן יש לנו עוד מה להגיד :).

מילים הם רק מודל של המציאות והן יכולות לצאת שטוחות כמו פלאקט, או  חיות, בועטות, מרגשות, נוגעות.
כשאנחנו יוצקים את הכוונה, התחושה והתמונות למילים – הלקוחות המתאימים נמשכים אלינו ולכן,  חשוב שנכיר את מה שאנחנו עושים עבור הלקוחות שלנו .

וכשיודעים ומכירים את הדרך שלנו, את טביעת האצבע הייחודית שלנו, השיווק הופך להיות נעים, קל ומעניין, המוח שלנו מתחיל להתייחס לכל חוויה שעוברת עליך כחומר שיווקי שיסביר ללקוחות שלך  עוד משהו שייתן להם עוד ערך עבור הדרך שלהם והמסע שלהם.

כי את הדרך שאתה מעביר את הלקוחות שלך, אתה עברת או עובר בעצמך הדרך שאתה מעביר את הלקוחות שלך זו דרך שאתה משתמש בה (או השתמשת) בכל מעגלי החיים שלך. (ממש כמו סיפור הטאי -צי שכבר יגיע).

אז הנה הסיפור שלנו:

כמו שאמרנו, חבר טוב שלנו חזר מאיטליה אצל מורה נחשב ושיתף אותנו בחוויות שלו מתוך המילים שהוא תיאר ראינו כמה יסודות הטאי צי אותם הוא חווה דרך הגוף דומים ליסודות השיווק המחובר עליו אנחנו מדברות. 

כשאתה מכיר את השיטה הייחודית שלך, אתה מוצא בכל סיפור משיגע אלייך הקשר אל החיים והדרך שלך

להוציא החוצה בלי להתחבר

מסתבר שאחת הבעיות של לוחמי טאי-צ'י היא, שהם נלחצים ומתבלבלים בקרב. מתוך הלחץ, תוכנות ההישרדות שלהם מופעלות והם מפסיקים להקשיב לעצמם ולגופם, הם שוכחים את כל מה שהתאמנו עליו ולמדו וכך היריב שלהם מפיל אותם בקלות.

כך גם בשיווק : לא משנה כמה ידע ותובנות יש לאנשים, כשמגיע רגע ההישרדות (מינוס, שיחה ממנהל הבנק, שיחה מהבעל) הם מתחילים לעשות המון פעולות לא ממוקדות ובלי אסטרטגיה וכלום לא עובד.

בשיווק מחובר מעבירים את הלקוח הפוטנציאלי תהליך מובנה שמוביל למכירה שהיא טבעית ונטולת מאמץ.

 

 דוחפים כדי להשיג תוצאות

בקרב- האוטומט שלנו רוצה לדחוף. אבל! כשדוחפים, יש רגע אחד שבו אתה נשען על היריב שלך, וזה בדיוק הרגע שבו היריב שלך מפיל אותך. דמיינו את עצמכם רגע דוחפים מישהו. שימו לב. יש רגע אחד קטן שבו אתם נשענים על היריב שלכם. וזה הרגע בו אתם מאבדים את שיווי המשקל שלכם.

ברגע הזה לוחם הטאי צי מאבד את המרכז שלו ונהייה תלוי ביריב. הרגע הקטן הזה מספיק כדי ליפול… בדיוק באותו אופן, כאשר אנחנו משווקים כלים של אחרים, רעיונות של אחרים, נוסחאות של אחרים, נשענים על דברים שאחרים אמרו, כשאנחנו מושפעים מדעות של אחרים, אנחנו עלולים ליפול.

בשיווק מחובר משווקים אותך, את המהות שלך ואת הניסיון הטיפולי שלך,
כך שבסיס השיווק שלך הוא שלך והוא יציב.

 

אז מה צריך לעשות כדי לייצר שיווק בהתמדה שמביא תוצאות?

למצוא את החיבור שלך למסע של הלקוח שלך – חיבור שמרגיש מדויק בשבילך ומרגש אותך, כך שהמסרים שלך ייצאו החוצה בצורה חיה ומוחשית. כשתבין את החיבור שלך למסע הלקוח, היום יום שלך יהפוך  לחומר שיווקי.

אז אם אתה רוצה לגלות את השיטה האישית שלך, טביעת האצבע הייחודית שלך שמתאימה כמו כפפה ליד עבור הלקוחות שלך, אם אתה רוצה להבין איך החיים שלך מתחברים לשיווק שלך ולהתחיל למשוך אליך את הלקוחות הנכונים בעזרת מסרים מחוברים,

אנחנו מזמינות אותך להצטרף אלינו לפגישה אישית שתוציא את טביעת האצבע שלך החוצה כך  שהשיווק שלך ייצג אותך כפי  שאת/ה באמת!

>>>לבדיקת התאמה לפגישת טביעת האצבע שלך <<<

 

 רוצה את ערכת הכתיבה שלנו שתלמד אותך את הדרך לכתוב בצורה מחברת ונוגעת בלקוחות שלך?

הקלק כאן לקבלת כל הפרטים

להשמיע את דעתך

*

נגישות