חמש סיבות – למה חשוב לך להיות ברשת | שיווק being חמש סיבות – למה חשוב לך להיות ברשת | שיווק being

חמש סיבות – למה חשוב לך להיות ברשת

  1. בשנים האחרונות הרבה מאד מהפעילות השיווקית פרסומית עברה לרשת האינטרנט. אנשים צופים פחות ופחות ומאמינים פחות ופחות לפרסומות ולטלוויזיה. עם המהפכה החברתית ובבחירות האחרונות נוצר

 משבר אמון בתקשורת, ובמקביל ערוצי סדרות כמו נטפליקס וטורנטים שמאפשרים הורדות של סדרות וסרטים  נכנסו לעניינים ואנשים בוחרים לצפות , הטלוויזיה כבר אינה ברירת מחדל הראשונה בצורה גורפת.

ועכשיו… התבוננו באדם ממוצע ברגע של שיעמום, המכשיר הסלולרי נמצא בהישג יד, והוא מדפדף בו. עד שעינו צדה תוכן מעניין, בעולם של רשתות חברתיות ואינטרנט כל אחד קטן כגדול יכול לייצר השפעה

ולכן עכשיו זה הזמן לייצר את ההשפעה שלך.

2. כי גם שיטת השיווק מפה לאוזן עוברת דרך האינטרנט. תחשבו רגע. קיבלתם המלצה למאמן או מטפל, מה הדבר הראשון שתעשו? נכון. תיכנסו לרשת ותחפשו חומרים על האדם, תרצו לראות סרטון אחד או שניים, איזה מאמר שהוא כתב

ולהרגיש את האנרגיה של האדם שאתם רוצים ללכת אליו. היום קביעת פגישה עוברת דרך האינטרנט ולכן חשוב שגם אתם תהיו שם.

3. כי ברשת אתם שווים. הפער בינך לבין חברה גדולה הצטמצם מאד, אם בעבר זה היה בלתי אפשרי היום יש לנו את אותה הזדמנות להשפיע כמו חברות גדולות. זה נכון שיש חברות שמפרסמות בתקציבים גדולים שלנו אין. אך תוכן נכון ומדויק שמגיע ללקוחות המתאימים, שווה הרבה יותר מכסף, זו ההזדמנות של העידן הזה, ואם יותר ויותר מטפלים יכנסו, יכתבו, ידברו, יצלמו העולם הזה יכול להיות מקום הרבה יותר טוב. אז אם יש לכם מה להגיד, אתם בהחלט צריכים להיות שם.

4. כי לא נמאס לכם לרדוף אחרי לקוחות? מה שיפה בשיטות השיווק הקיימות היום, זו היכולת שלנו לבדוק מה עובד ומה לא , לדייק את מה שעובד ולתת לו לעבוד באופן אוטומטי, כך שתוכן שכתבתם לפני שנה או שנתיים ממשיך להגיע אל הלקוחות שלכם בזמן שאתם יכולים לעבוד בקליניקה. אז כן, זו בהחלט עבודת בניה, אבל היא משתלמת לטווח הארוך.

5. לא נעים לנו להגיד את זה, כי אנחנו לא משווים וכל אחד יחיד ומיוחד, אבל כי כולם שם!  הדבר היחיד שאני זוכרת מלימודי הכלכלה באוניברסיטה לפני 20 שנה זה שיווי משקל נ"ש. למה אני זוכרת דווקא את זה? כי זה היה נראה לי ממש לא הגיוני ודי מעצבן, אבל מה ששיווי משקל נ"ש אומר זה שאם המתחרים שלך משווקים, אתה תהיה חייב להשוות את ההשקעה בשיווק לעסק שלך כדי להיות רלוונטי. אז כאן אנחנו לא מדברים על השקעת כסף, אלא על השקעת זמן , מחשבה, יצירתיות והסכמה לצאת החוצה ולהאיר את הרשת בידע שלכם.

וכמה מילים מאיתנו : זה נכון שאולי יש כאלה שכבר אמרו מה שאמרתם, ואולי יש כאלה שאומרים את זה יותר מסוגנן או מפתיע או יצירתי,

אבל לכם יש את הדרך שלכם להסתכל על הדברים, יש לכם את מנגנוני הסינון והעיבוד שלכם,

ולכם יש את האנשים שרוצים לשמוע דווקא אתכם. אז צאו לכם להאיר את הרשת!

 

במעגלי המטפלים שלנו כבר היית?
"מעגלי טיפולים"- סדנת בוקר מונחית להחלפת טיפולים, כדי לשחרר את מה שחוסם את ההצלחה שלך לגייס לקוחות חדשים
ההרשמה בשיאה מכאן

 

להשמיע את דעתך

*

נגישות