איך לדבר ללקוחות כדי שיבינו מה אתם עושים | שיווק being איך לדבר ללקוחות כדי שיבינו מה אתם עושים | שיווק being

איך לדבר ללקוחות כדי שיבינו מה אתם עושים

הקושי הכי גדול של מטפלים ומאמנים בתכניות הליווי שלנו זה לדבר ללקוחות בשפה שלהם. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה ששפה טיפולית ברורה לכולם ושכולם מבינים מה המשמעות של לטפל בילדה הפנימית לשנות אמונות, או להוריד הטמעות חדשות. פרטנו בפניכם את הסיבות שמטפלים ומאמנים מסתבכים עם כתיבה או שיחה עם הלקוח ואיך אפשר לפתוח את הפלונטר הזה, כדי שתוכלו לדבר עם הלקוחות שלכם בשפה שהם מבינים ופנויים לשמוע, וכדי לעזור להם לבחור בכם בתור המטפלים והמאמנים שלהם לעתיד ואלה שיעזרו להם לייצר שינוי בחייהם.

1. לעבור משפה של מטפלים ומאמנים לעומת שפה של אנשים

מטפלים ומאמנים מדברים בשפה תהליכית וללקוח שלנו לא ברור מה זה אומר שבטיפול נעבוד על דפוסים פנימיים עמוקים כדי שהא ישתנה או נשנה אמונות ונטמיע ערכים חדשים . המשפט הזה שמאד ברור לכל מטפל או מאמן הוא סינית עבור האדם הממוצע. אנחנו חייבים לזכור כי פיד הפייסבוק ומערך החברים  שלנו שבו שפה טיפולית שגורה אינו פיד הפייסבוק של השכנה ממול, זו שאינה מטפלת ואינה מוקפת בדיגינג אינסופי של מחשבות ורגשות.

איך כן לדבר ללקוחות שלנו :

כתוצאה מהתהליך איתי את תוכלי להרגיש רגועה כשהילד יוצא עם חברים וליהנות מערב חופשי, את תתני לו את החופש שהוא צריך כדי לגדול ולהתפתח בצורה בריאה ותאפשרי לעצמך את החופש שלך.

  1. שינוי זווית ממטפלת לשיח שכנות במדרגות

למטפלים יש נטייה לדבר מתוך הזווית של מה הם עושים (כלומר לדבר על התהליך) ולא מתוך מה שיקרה ללקוח שלהם. זיכרו שהלקוחות שלכם מגיעים אליכם כי הם רוצים להשתנות ולכן חשוב להם להבין מה יקרה להם כתוצאה מהתהליך.

חישבו על עצמכם בהקשר של בעיה שיש לכם כרגע, למרות שאתם מבינים תהליכים טיפוליים ויודעים איך זה עובד ברגע שהצרה אצלכם אתם רוצים ללכת למישהו שאתם מרגישים שהוא יודע איך לקחת אתכם למקום החדש ואתם רוצים שהוא יגיד את זה.

איך כן לדבר ללקוחות שלנו  :

דברו עם הלקוח בשפת התוצאות ולא בשפת התהליך. ספרו לו כי אחרי שלושה מפגשים הוא ירגיש איך התשוקה והמוטיבציה חוזרת לו והוא סוף סוף יצליח לעשות את מה שהוא רצה…

אל תספרו לו שתיצרו קשר עם ילד הפנימי כדי להזכיר לו את השמחה שבילדות.

אחד המדריכות בה צפיתי במהלך הכשרתי כמטפלת הייתה נכנסת לשיעור ורק מספרת לאנשים מה יקרה להם כתוצאה מהשיעור, בשיעור עצמו היא כאילו לימדה, אבל תכלס לא לימדה כלום ובסופו אנשים הרגישו שהחיים שלהם הישתנו ב180 מעלות. המרצה בקורס הזה החדירה את התוצאות אל התלמידים, כל מה שקרה בשיעור לא ממש שינה, אלא שפת התוצאות והאנרגיה.

  1. לשווק פנים אל מול פנים

העוצמה שלנו וגם הבאג שלנו, זה שאנחנו ממש אוהבים אנשים. כשהאנשים מולנו אנחנו יודעים מה להגיד להם ואיך לכוון אותם, אנחנו חשים כל מילה תנועה ומבט איפה הם נמצאים ויודעים לתת להם מה שהם צריכים. אבל כשהם לא נמצאים במרחב הפיזי שלנו זה מרגיש כאילו אים לנו שם דבר להגיד להם.

איך להצליח לדבר ברשת ולקבל תגובות  :

  1. סכמו טיפולים והוציאו מהם תובנות אותן תעלו על הכתב, לא כתאור מקרה ובלי להזכיר שמות. הכלילו את התובנה שהועלתה בטיפול, בטוח שעוד הרבה מאד לקוחות יתחברו לכך.
  2. חישבו על לקוח שלכם, דמיינו אותו חישבו על מה הוא הכי צריך מכם עכשיו וכתבו כשאתם מסתכלים עליו ומבינים מה הוא צריך , לגמרי כמו בטיפולים.

 

 

רוצים לשמוע איך מטפלים ומאמנים מנוסים עושים את זה?

לפעמים נראה לנו שההצלחה נועדה לאנשים מסוימים ולא לנו, אז קראנו לאנשים שכבר נוגעים בהצלחה מזויות שונות,

בכתיבה בקהילה בהכנסה, במימוש ובעיקר בניסיון של התהליך והדרך, כדי לשאול אותם את כל מה שקורה בתוכם ביומיום.

רוצים להצטרף אלינו לראיונות מרתקים?

ההרשמה מכאן 

 

 

להשמיע את דעתך

*

נגישות