אני מתפטרת. נשבר לי מהעסק הזה | שיווק being אני מתפטרת. נשבר לי מהעסק הזה | שיווק being

אני מתפטרת. נשבר לי מהעסק הזה

להיות בעל עסק של עובד אחד זה לא פשוט, יש עשרות משימות שחשוב לעשות ושכשאינן נעשות הן פוגעות בכל התכניות שתיכננתם (אם תיכננתם) וכך יש סכנה שתמצאו את עצמכם עסוקים בהזזת התכניות מבלי לבצע אותם, ככל שעובר הזמן והמשימות נגררות תזרים המזומנים שלכם נפגע ובאיזשהו שלב , קצת לפני שבא לכם למות אתם מחליטים להתפטר ולחפש לעצמכם עבודה חדשה. אז שניה שאתם שוברים את הכלים, הנה כמה דברים שתוכלו לזכור לפעם הבאה שאתם מתייאשים, כי העולם צריך אתכם, זוכרים?

1. להיזכר למה פתחת את העסק.

אנשים פותחים עסקים משתי סיבות מרכזיות ושתיהן מעולות. הסיבה הראשונה היא כי הם שואפים לעזור לאנשים, לייצר השפעה, להוביל ולשחרר אנשים מהסבל והסיבה השנייה היא כי הם נמנעים ממשהו: נמנעים מחיי שגרה, עבודה אפורה, מהבוס על הראש. מהיום, בכל פעם שהתסכול עולה, שבו שתי דקות והיזכרו למה פתחתם את העסק. וכך במקום להתרכז בתסכול, המוח שלכם מתרכז בטוב.

2. למנף את הסבל לפעולה.

קשה לכם, יש תחושה של סבל? מעולה! עכשיו אפשר לחשוב איך הסבל הזה שעובר עליכם דומה לסבל של הלקוח שלך, איך הסבל שלכם ככה, בדיוק ברגע הייאוש הזה, הוא גם הסבל של הלקוח שלכם: הסבל של אנשים שלא מוצאים זוגיות, של אנשי המשפחה שלא יוצאים מהמינוס או של אנשים מבולבלים שלא מוצאים את עצמם בעולם הזה. ברגע זה, כשיש בכם הבנה עמוקה וחיבור לסבל, זו הזדמנות פז לכתוב אל הלקוח שלכם, והתגובות שתקבלו יזכירו לכם למה פתחתם את העסק מלכתחילה ויזרימו מוטיבציה לכל תא ותא בגופכם.

3. להרחיב את הפריים

 רגעי הייאוש בדרך כלל קורים מול משהו שלא מצליח בכאן ובעכשיו, הרחיבו את הפריים. עסק הוא עניין לטווח ארוך, ככל שתתמידו תגלו את החוקיות שבו, את התקופות המשתנות, מה נכון לצפות מכל תקופה, מתי זמן לעבוד ומתי זמן לנוח, כך שיהיה קל יותר להתכונן למצבים שונים. אנחנו יודעות שכרגע בא לכם למות אבל מה זה הרגע הזה לעומת עשר השנים הבאות ומאות האנשים להם אפשר לעזור.

4.  להפסיק להשוות

 נכון. שולה טסה כל הזמן לתאילנד, מירי נמצאת בים ועודד שלמד איתך מפציץ ברשת. אנחנו מזכירות לך את מה שלגמרי ברור לך ואולי שכחת. לכל אחד יש את המסע שלו, את הדרך שלו, יש סיבה לעצירה ולקושי.

רוצים להבין מה קורה לכם בפנים ולשחרר אותו. מוזמנים ללחוץ כאן

 

 

 

 

 

להשמיע את דעתך

*

נגישות