האם אני באמת יכול להצליח במה שאני רוצה? | שיווק being האם אני באמת יכול להצליח במה שאני רוצה? | שיווק being

האם אני באמת יכול להצליח במה שאני רוצה?

שניה לפני שהיאוש מהעסק גובר והרצון להיות שכיר/ה חוזר, כי שוב פעם מה שקיווית לא קרה ושוב פעם המטופל שבנית עליו ביטל ונראה לך שבכלל הוא לא ימשיך להגיע

והכל הולך כל כך קשה, עד שנשכח ממך למה התחלת את כל העסק הזה בכלל, שניה לפני שבא לך לזרוק הכול לפח חשוב לבדוק את  ההלימה הרגשית בין הרצונות שלך למסוגלות שלך.

יש לך מסוגלות להכל!

לכולנו יש את כל המשאבים להשיג את כל המטרות שלנו, הרי נוכל אפילו לטוס לירח אם נרצה. אבל… יש סיכוי… אפילו קטנטן שיש בך חלק שלא כל כך רוצה והוא כרגע מנהל את המערכה?

מה זאת אומרת?

כולנו כבר יודעים שכשיש דבר שמאד רוצים אבל הוא לא מצליח סביר להניח שתת המודע חוסם אותו. הוא חוסם את ההצלחה מכל מיני סיבות. אולי כי זה מפחיד מדי עבורך שפתאום תהיה גדילה בעסק שתשתלט על הזמן שלך, (לפעמים אין לנו אפילו מושג שזה מה שקורה בתוכנו) כי איך אפשר להתמודד עם 30 מטופלים כשבקושי מתמודדים עם 3. ואולי ת המודע שלך בכלל לא מאמין שההצלחה היא אפשרית, הוא מסתכל סביב ורואה שאחוזי ההצלחה של החברה שלמדו איתך הם לא כאלה מזהירים, אז למה שלך זה יקרה? או שאולי הוא לא מאמין שלך זה יקרה, כי הרי בכלום לא הצלחת עד היום ואולי הוא מאד מפחד שאם תהיה לך צמיחה עסקית, תהינה גם מלא טעויות (ובטוח יהיו) אבל בבית הספר לימדו אותו (את תת מודע) שאם טועים מקבלים עונש וממש לא מתאים לך עונש עכשיו.

ויכולות להיות עוד מיליון סיבות …

אז שנייה לפני הייאוש. שווה לשבת עם אדון או גברת תת מודע שוב  ולהקשיב פתוח להקשיב עם הנחת יסוד שאין בך שום דפיקות, אלא יש מעצור שאפשר לטפל בו

להקשיב.

להבין מה הצורך העמוק של תת המודע שלא יתמלא עבורו כשהעסק יגדל ולהראות לו  איך אתם הולכים למלא את הצורך הזה : אם לייצר גבולות עבודה בריאים וטובים יותר, אם זה להרשות לך לטעות בלי לקבל עונש ולהפוך את הטעות לחוויית מלמדת או אם זה להסביר לו שתמיד יש סיכוי שהדברים ישתנו, גם אם לא הלך לך עד היום, להזכיר לו גם את מה שכן הלך ולהגיד לו שזה נכון שיש 90% שלא מצליחים אבל יש גם 10% שכן ולהיות ב10% האלה זו לגמרי אפשרות שפתוחה בפנייך.

וזו לגמרי יכולה להיות את או אתה.

 

להשמיע את דעתך

*

נגישות