שלושה דברים שמטפלים ומאמנים מצליחים עושים בשיווק שלהם | שיווק being שלושה דברים שמטפלים ומאמנים מצליחים עושים בשיווק שלהם | שיווק being

שלושה דברים שמטפלים ומאמנים מצליחים עושים בשיווק שלהם

בעשור האחרון בו אנחנו עובדות עם מטפלים ומאמנים, עוקבות ונושמות שיווק שמנו לב לכמה דברים חשובים שמטפלים ומאמנים מצליחים עושים בשיווק שלהם. כשתקפידו גם אתם על היסודות האלה,תוכלו למלא את הקליניקה שלכם, בלקוחות אוהדים ונאמנים שמעבירים את המסר שלכם הלאה. כך שהשיווק יוכפל בחזקה על חזקה.

הדבר הכי יפה שקורה כשעושים שיווק שנכון למטפלים ולמאמנים, זה שעם הזמן, כדי לקבל אותה תפוקה, משקיעים פחות זמן בשווק  והלקוחות מתרבים מפה לאוזן, כמו שאנחנו אוהבות. 

 

נשארים מחוברים לעצמנו מול חשיפה –

שיווק של מטפלים ומאמנים הוא שיווק שבונה קהילה, כדי לייצר את הקהילה המתאימה עבורך, חשוב שתישאר אתה גם מול חשיפה נרחבת. הידע המוטמע הראשון שלנו ביצירת קהילות וקבוצות התחיל בבית הספר היסודי ושם, ללא כלים ובדרך כלל  ללא תמיכה רגשית, יצרנו את אסטרטגיות ההשתייכות שלנוו וברוב המקרים התרחקנו מעצמנו ומהעוצמה שלנו כשניסינו למצוא את מקומנו בחצר בית הספר. כדי להשתייך ויצרנו התנהגויות שחלקן נמצאות איתנו עד היום שמקשות עלינו להיות מי שאנחנו, כשאנחנו נמצאים שוב בחצר בית הספר האינטרנטית.  טכניקות חדשות שפתחנו הפונות אל הלא מודע יאפשרו לך להישאר אתה גם מול קהל גדול  וייצרו פריצת דרך בלתי רגילה בתפיסת השיווק שלנו, ביכולת שלנו להיחשף לקהל גדול יותר ובהגדלת הקליניקה שלנו.

יוצרים מרחב אינטימי ללקוח–

החלטת הקנייה של אדם שקונה טיפול או אימון אינה דומה להחלטת קנייה של חולצה או דיסק. בהחלטת קנייה של תהליכי שינוי, יש קונפליקט לא מודע בין הרצון לשינוי ובין הפחד משינוי. ברוב המקרים הלקוח יצטרך שתעזרו לו לפתור את הקונפליקט כדי שיוכל לרכוש מכם. מכיוון שהקונפליקט מוסתר ואינו תמיד מודע אפילו למטופל או המאומן העתידי, רק במרחב בטוח ואינטימי הוא יוכל להיחשף, הכרת הקונפליקט הפנימי של הלקוח הוא קריטי לסגירת המכירה. שיווק שמביא לקוחות להתעניין כמה המוצר עולה, זה לא השיווק שאתם מחפשים, זה שיווק שיתסכל אתכם ואחוזי הסגירה בו יהיו נמוכים. בשיווק אינטימי תלמדו איך לדבר אל מערכת ההפעלה של הלקוח ותרכשו לקוח להוט, מעוניין ושמעריך אתכם ואת המוצר שלכם ושישמח לספר לכם כל מה שעל ליבו כדי שתעזרו לו לקנות את המוצר.

בונים מנגנון שאוסף מתעניינים וממיר אותם ללקוחות –

הלקוחות שלך נמצאים באינטרנט, פשוט כי היום כולם נמצאים באינטרנט. לקוחות פוטנציאליים שגולשים ברשתות חברתיות ונפגשים עם החומרים שלנו לא תמיד מוכנים  לשינוי, אבל יש מצב שהם יהיו מוכנים  לשינוי ממש עוד מעט, וכשהם יהיו מוכנים לשינוי אתם תרצו שהם יזכרו אתכם ועל כן חשוב לבנותת מנגנון שמלווה אותם בשלבי ההתלבטות ונותן להם פתרונות לקשיים שמתעוררים בהם בגלל הבעיה שלהם, וכך כשהם מרגישים שהגיע הזמן לקנותת עזרה, אתם תהיו המטפלים הטבעיים עבורם.

רוצה לעשות את זה בעסק שלך?

בבוקר שיווק ייחודי נגלה לך איך מייצרים אינטימיות בשיווק כדי שהמטופלים הפוטנציאליים ירגישו נוח לתת לך מידע שיעזור לך להבין מה הצורך האמיתי שלהם,  נראה לכם איך בונים קמפיין שיווק נכון כדי שלא תפספסו אף לקוח פוטנציאלי והדובדבן שבקצפת, נעבוד אל תת המודע כדי תרגישו בנוח עם יותר ויותר מעגלי שיווק, כך שתכלו לייצר מסרים ויראליים בלי חשש ובהנאה.

כל הפרטים לגב הכנס כאן

בוקר שיווק למטפלים ומאמנים

להשמיע את דעתך

*

נגישות