לרפא את החלק בך שמפחד לשווק כדי לשווק בקלות | שיווק being לרפא את החלק בך שמפחד לשווק כדי לשווק בקלות | שיווק being

לרפא את החלק בך שמפחד לשווק כדי לשווק בקלות

מכירים את זה שאתם מרגישים טוב, במלואכם? פורחים שמחים ומלאי אנרגיה, מצליחים להתבטא בקלות ובחופשיות, מרגישים מובנים ואהובים, כך שמתאפשר לכם פשוט להיות מי שאתם.

מה זה אומר להיות מי שאני ?

תהיה אתה, תהי את ויהיה בסדר. כל כך פשוט, אבל לפעמים כל כך מורכב. לא תמיד קל להיות אני מול אנשים ולהביע את מערך המחשבות והרגשות שלך בישירות ובלי פילטרים ומתוך תחושת בטחון שקטה. זה לא מצליח תמיד ולא בכל מקום, אבל לכל אחד מאיתנו יש את המקומות האלה בחייו שהוא מרגיש ראוי אהוב ומוערך ויכול להרשות לעצמו להיות הוא.

איפה המקום שלך?

היכולת להיות אני, מגיעה די בקלות בחברת אנשים שאנחנו יודעים שהם מעריכים ואוהבים אותנו. חלקנו מרגישים כך עם חברה טובה, או עם בן הזוג, ואצל אחרים יכולה להיות תחושה כזו גם עם יותר אנשים.

 

איפה אני אני? דמיון מונחה להמחשה – (קחו כמה רגעי הפסקה בין שלב לשלב)

  1. חישבו על חוויה בחייך ועל המחשבות שיש לכם על החוויה הזו.
  2. דמיינו שאתם מספרים את החוויה ואת המחשבות עליה לחבר או לחברה הכי טובה.
  3. דמיינו שאתם מספרים את הסיפור לחברים ממעגל קרוב. האם יש שינויים קטנים בסיפור?
  4. דמיינו שאתם מספרים את אותו הסיפור ל-30 איש, ל-50, אילו פרטים נזנחים מהסיפור?
  5. עכשיו דמיינו את עצמכם כותבים את הסיפור לכולם בפייסבוק –  מה עכשיו נעלם או השתנה בסיפור?

בתרגיל יכולת לשים לב איך הסיפור השתנה וכמה הוא השתנה ממצב למצב, מה יכולת להגיד שלא יכולת להגיד לקהל גדול יותר. ככל שאנחנו חווים או מדמיינים יותר אנשים מסביבנו אנו נוקטים יותר זהירות. תחשבו איך זה משפיע על השיווק כשאנחנו מכוונים להרבה אנשים ואז… נהיים מעין גרסה של עצמנו. אמיתית, אך לא מאד מדויקת. עדיין אנחנו, אבל בחירת המילים זהירה יותר, רמת הפתיחות יורדת כך שהמסר פחות נוגע בקהל שלנו ולעיתים מגיע לקהלים פחות מדויקים.


?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????למה כל זה קורה?

כולנו רוצים להשתייך, להיות חלק מקהילה, אפילו אלה מאיתנו שבאופן טבעי הם אינדיבידואלים חושבים שהם צריכים להשתייך. בעבר, מי שלא היה שייך לשבט נודה ונסקל, אבל לא צריך ללכת כל כך רחוק, מספיק לחזור כמה עשרות שנים אחורה אל חצר בית הספר היסודי ולראות איך בגלל הצורך העז להשתייך לחבורה, התחלנו לסגל לעצמנו התנהגויות כדי להיות אהודים. הניסיונות הילדיים להגן על עצמנו מלעג דחייה וביקורת גרם לנו ליצור מרחק מעצמנו, הרחיק אותנו ממי שאנו והיום בבואנו לכתוב בפייסבוק, תת המודע מציף זיכרונות עתיקים ומשפיע על הכתיבה שלנו בצורה לא מודעת. ולמרות שכבר פתרנו לא מעט עניינים מעברנו, יש משהו ברשתות החברתיות שמזכיר את חצר בית ספר הראשונה שלנו, ואנחנו חוזרים על דפוסים שנעוצים עמוק בתוכנו (בסדנת מתחברים לעסק  נסביר לעומק, איך הצורך להשתייך משפיע עד היום על השיווק שלנו).

 

להיות אתה גם ברשת.

השנה פיתחנו תהליכים ייחודיים הפונים אל תת המודע שיאפשרו לך לבחור את הקהל שנכון עבורך, אליו תוכל לכתוב בצורה פתוחה ושוטפת. תחשבו כמה זה מדהים לשווק בתוך קהל אוהד ומעריך, קהל שבו תוכלו להרגיש שבכל מהלך שיווקי שלכם, אתם כותבים לחברה או לחבר הכי טוב/ה.

השנה ראינו את חווית הפייסבוק שלנו משתנה לאחר שעברנו את התהליכים בעצמנו, מתחושה של נעלמות ברשת התחלנו להרגיש את אהדת ותגובות הקהל. הפיד שלנו והחברים השתנו לגמרי לכאלה שבאמת נעים לנו לקרוא ולהגיב להם, והם בחזרה לנו. זאת תחושה מופלאה, ליהנות מהשיווק בפייסבוק ולהרגיש בתוך חבורה אוהבת ואוהדת!

רוצים ללמוד איך עושים את זה?

רוצים לרפא את החלק בתוככם שמייצר התנהגויות לא מדויקות כדי להשתייך וכך מתרחק מעצמו ברשת?

הצטרפו אלינו לבוקר השיווק מתחברים לעסק ב-26.1.17 ותעברו איתנו תהליך עוצמתי שיצור לכם פיד אוהד שנעים לכתוב לו ולאפשר לו להכיר אתכם באמת, כך שיגיעו אליכם מטופלים שכיף לעבוד איתם שיודעים בדיוק מי אתם, כך שתיווצר איתם אינטימיות מידית, מה שמקל גם על תהליכי המכירה .

>>>לפרטים נוספים על בוקר שיווק למטפלים ולמאמנים מכאן<<<

בוקר שיווק למטפלים ומאמנים 

להשמיע את דעתך

*

נגישות