שיווק באינטרנט הוא שימוש נכון בנוסחאות ברורות ומדוייקות,
אך כדי שהפעילות השיווקית תהה אפקטיבית ומניבה תוצאות,
דרושה רמת מוכנות מסויימת, ממש כמו בתחומים אחרים בחיים.
למשל, הנוסחה של ירידה במשקל הגוף די ברורה ומדוייקת:
ירידה בכמות המזון + עליה בכמות הספורט = גוף חטוב, מוצק ובריא.
אז אם כולנו יודעים בדיוק מהי הנוסחה )וחשוב לציין שהנוסחה גם עובדת למי שמיישם אותה!)
מדוע השמנה (ומחלות המתלוות אליה) היא גורם המוות מספר 1 בעולם המערבי?
התשובה היא שיש הבדל בין להבין את הנוסחאות בראש
לבין רמת המוכנות הרגשית ומנטלית (מיינד סט) הנדרשת כדי ליישם אותם.
כשמדובר בשיווק אני נתקלת בשלל של אמונות ואג'נדות,
שמקשות מאוד על בעלי עסקים ליישם את נוסחות השיווק
ולהביא את העסק שלהם לשלבים מתקדמים יותר.
זו הסיבה שאני מגדירה את העבודה שלי- כיצירת מוכנות (בכל הרמות)
להטמיע וליישם נוסחות שיווקיות מורכבות בצורה פשוטה, מעצימה ומשמחת.
זה נכון שלהרבה מאוד בעלי עסקים חסר ידע בתחומי השיווק והניהול,
אבל ברוב המקרים גם הידע שזמין עבורם-
אינו מיושם למרות הרצון הגדול של בעל העסק להצליח ולהרוויח.
והסיבה היא מחסומים רגשיים ומנטליים שבעל העסק צריך להתגבר עליהם
כדי להתקדם לשלב העסקי הבא.
אני מאמינה שזה מה שמייחד את התכניות לליווי עסקי שלי,
שהן בנויות בצורה הדרגתית כדי לאפשר לבעל העסק כניסה רכה פנימה לתוך עולם השיווק
עד ששיווק הופך להיות לטבע שני והם אפילו לא מבינים איך לא עשו זאת קודם.
אז איך אתם מתגברים על מחסומים רגשיים שמקשים על ההתקדמות שלכם בעסק?
או יוצרים את המיינד סט שמושך אליכם לקוחות פוטנציאליים בקלות?