הקול המרכזי שעוצר אותך מלהביא לקוחות לקליניקה | שיווק being הקול המרכזי שעוצר אותך מלהביא לקוחות לקליניקה | שיווק being

הקול המרכזי שעוצר אותך מלהביא לקוחות לקליניקה

במאמר הקודם דיברנו על החשיבות של השיח מתוך הצורך של הלקוחות שלכם ולא במונחים מקצועיים עמומים או בשפה של תהליך.

למוח שלנו יש מנגנון ספאם שמסנן כל דבר שאינו נמצא  כרגע בתודעה שלנו.

זאת אומרת שגם אם לכם ברור שהדרך אל ההצלחה נמצאת בשקט פנימי ואתם לגמרי צודקים, הלקוח הפוטנציאלי שלכם עדיין לא רואה את זה

הלקוח הפוטנציאלי מתעניין רק בתוצאה שהוא רוצה להשיג, הוא עסוק בחלומות שלו ובכאבים שלו.

הוא רוצה מקרר שיחזיק לאורך זמן ושייסגר היטב, ושלא יטפטף או תקלקל כל שני וחמישי.

תפקידנו בתור מטפלים ומאמנים משווקים, בדיוק כמו תפקידנו בתור מטפלים מאמנים, להזכיר לכל האנשים כולם, שהם יכולים. ששינוי אפשרי עבורם.

אבל איך אני יכול/ה להבטיח?

הקול המרכזי שעולה אצל מטפלים ומאמנים ואולי הוא עולה גם אצלך …

אבל איך אני יכול להבטיח שזה יצליח, כשהשינוי לא תלוי רק בי

איך אני יכול/ה לצעוק את זה כשאני לא בטוח/ה אם האנשים מוכנים לשינוי,

בהתנגדות קשה לשינוי, אם הם רוצים אותו כלל או אם בשלים אליו.

זו לא השאלה הנכונה

למטפלים ומאמנים יש צורך עז להשתנות ולהתפתח מתוך רצון להגיע להגשמה

ולכן פעמים רבות יש להם נטייה להסתכל על מה שלא עובד מתוך רצון לשיפור,

ואז הם שוכחים את הדברים שכן עבדו, שוכחים את ההצלחות שכן יש להם.

כשחושבים על אלה שלא יכולים, או לא בשלים או לא מתאימים

שוכחים את אלה שכן יכולים להשתנות עכשיו, את אלה שזה כן יכול לעבוד עבורם,

את אלה שבדיוק מוכנים לשמוע את הקריאה שלך,

אנחנו לא יכולים לדעת מה קורה בתוך האדם, מה כן קורה לו שלפעמים הוא אינו מודע לכך

לעולם איננו יכולים לדעת לאן שינוי יכול להגיע ובכמה מעגלים פנימיים וחיצוניים הוא נוגע.

ולכן…  למה להתרכז דווקא במה שלא עובד?

 ועדיין מה עם מי שלא מוכן?

תשאלו את עצמכם את זה, האם מי שיגיע אליכם לכמה פגישות יתקדם כמה צעדים ?

אולי אחריכם הוא  יעבור לאיש מקצוע אחר, בשל יותר, מיואש יותר?

אולי דווקא הייאוש יאפשר לו לעשות תנועה.

איננו יכולים לדעת בדיוק את הסיבות הגבוהות לכל הדברים,

אנחנו יכולים רק להחזיק אמונה גדולה עבור הלקוחות שלנו.

להחזיק את הפוטנציאל הגבוה עבור הלקוחות

השיווק שלנו אמור להחזיק את הפוטנציאל הגבוה עבור לקוחות פוטנציאליים,

להיות השראה עבורם, להחזיק להם את האמונה להאמין בם, בכוחות שלהם ובתהליך שלכם

כי רק ככה הם בכלל יוכלו להשתנות, אחרת, הם ימשיכו לחיות את הכאבים שלהם

ואתם… תחיו את הכאבים שלכם עם קליניקות ריקות, חשש מהטלפון מהבנק בגלל פחות מדי הכנסה ובעיקר חוויה של חוסר מימוש

אז מישהו צריך להיות הבוגר האחראי ולשנות את התמונה הזו. לא ככה?

למה באמת מטפלים ומאמנים לא אוהבים לשווק

במאמר הבא נדבר על סיבה מרכזית שבגללה מטפלים ומאמנים לא מתים על שיווק ,

אבל קודם כל אנחנו רוצות להגיד לך שאם יש לך רצון להגדיל את הקליניקה שלך,

אם יש לך רצון להתפתח, לעזוב את כל הדברים האחרים שמהם אתם מתפרנסים ורק לטפל,

תהיו חייבים להראות ללקוחות הפוטנציאליים שלך שזה אפשרי,

כשתראו להם שזה אפשרי, גם ההגדלה של הקליניקה שלכם תהיה אפשרית

אתם יודעים מספיק כבר עכשיו, אתם טובים מספיק כבר עכשיו

אז עכשיו… אחרי שאתם  מתרכזים במה שכן

ספרו לנו על התוצאה הכי גבוהה שאתם יכולים להבטיח ללקוח שלכם

וספרו לנו גם מי הלקוח הזה.

 

למאמר הראשון בסדרה הקליקו כאן

להשמיע את דעתך

*

נגישות