איך לא לתקשר עם לקוח פוטנציאלי אם אתם רוצים שיקנה מכם

לאחרונה רכשתי מקרר חדש. וחשבתי לעצמי כמה קל למכור מקרר. בשתי שורות אומרים לך את מה שאתה צריך לשמוע וזהו, הקניה הסתיימה.

עם טיפול ואימון זה קצת יותר קשה, ולכן במקום להסביר בשני משפטים ברורים ללקוח הפוטנציאלי מה תוצאות התהליך, רבים המטפלים והמאמנים שפשוט מסתבכים.

תארו לכם את התרחיש הבא : אתם מגיעים לחנות ואומרים לכם שהמקרר מצוין וכשהוא יגיע לביתכם איכות החיים שלך תשתנה,

המקרר הזה, ימשיך המוכר, יאפשר לכם להתחבר למהות שלכם ובכל פעם שתתבוננו בו, הוא יגרום לכם אושר ושמחה גדולה ,

דלת המקרר שקופה, כך שתוכלו להתבונן על עצמכם ולאהוב את עצמכם בכל פעם שתסתכלי עליו, הוא מגדיל לומר.

חשוב גם שתדעי שהמקרר יוצר בטכניקות חדשניות XYZ.

הייתם קונים?

ביקום מקביל, אולי הייתם צועקים בחדווה, כן. בדיוק כזה אני צריך. כזה מקרר שיגרום לי לאהוב את עצמי בכל פעם שאני מסתכל עליו.

ביקום שלנו, במדינת ישראל, במאה ה-21 הייתם יוצאים מהחנות ותוהים לעצמכם  מה קרה כאן עכשיו.

עכשיו תארו לכם שלקוחה מתקשרת אליכם בטלפון כי היא מחפשת זוגיות או חווה התקפי חרדה או רבה עם המתבגרת שלה.

ואתם אומרים לה : "אין בעיה יש לי כלים ייחודים שהגיעו מארצות הברית או הונלולו,

אנחנו נשנה את התודעה שלך את תתחברי לילד הפנימי שלך ותעברי ריפוי פנימי… אנחנו נעזור לך לאהוב את עצמך יותר"

לנו זה נראה ברור

לנו זה נראה ברור. כמו שלמישהו שמבין במחשבים או מקררים הטכניקות החדשניות תהיינה ברורות.

אבל הלקוחות  לא מבינים טרמינולוגיה טיפולית ולכן הם בקושי יוכלו להקשיב להסברים האלה,

בדיוק כמו שכשאני קונה מקרר, כל מה שאני רוצה בתור לקוחה זה מקרר אמין בגודל המתאים ושיחזיק כמה שיותר זמן מעמד.

וזה מה שהלקוחות שלכם רוצים מכם, להרגיש שאתם יכולה להוביל אותם למקום שהם רוצים להגיע,

הם רוצים שתדברו על המקום אליו הם רוצים להגיע ותגידו להם שתעשו את זה יחד ושזה אפשרי,

הם רוצים שתיתנו אישור לחלומות שלהם ושתראו את הכאבים שלהם, הם רוצים שתבינו אותם ותתנו להם תקוה.

 2 מליון קטעי מידע

המוח של הלקוחות שלכם קולט כל יום 2 מיליון פיסות מידע והוא חייב לסנן את מה שלא רלוונטי עבורו,

ולכן מילים שלא נמצאות כרגע בתודעה שלו הוא לא יוכל לשמוע

אם לקוחה פוטנציאלית רוצה את האביר על הסוס הלבן ותדברו  איתה על אהבה עצמית זה לא יעבוד.

אם הילד שלה מרביץ בבית ספר ואתם תציעו לה לחזור לילדה שהיא הייתה ולרפא את החלקים הילדיים בתוכה זה לא יגע בה.

אבל אם תדברו על כך שגם היא יכולה להיות בזוגיות, וזה לא שהיא דפוקה, חבולה או לא בסדר,

אתם גם נוגעים בפחד הכי גדול שלה (אני דפוקה ולא אמצא לעולם) וגם מאפשרים, לה תקוה

אותו דבר עם האימא, אמרו לה שהיא אימא נהדרת והיא לא אשמה ויש כמה טכניקות שהיא צריכה ללמוד כדי שתצליח לתקשר עם הילד שלה בקלות

אתם לא חייבים לספר לה על התהליך עצמו, כמו שלא מעניין אותי מה הטכניקה שבה המקרר עובד מעניין אותי שהוא מקרר.

דברו עם הלקוח את מה שהוא חולם כואב ורוצה – עוררו בו תקווה לשינוי

בסופו של דבר כמו שאני רוצה מקרר אמין הלקוחות שלנו רוצים מטפל אמין שיביא להם תוצאות

ולכן ספרו להם מה התוצאות שהם יוכלו להשיג בתהליך ודברו את זה בשפה שלהם

במקום להתחבר לילדה הפנימית ולתת לה ריפוי – אמרי לה שהיא תכיר את הכוחות שיאפשרו לבחורים הנכונים ממש להתמגנט אליה ושאחרי כמה פגישות

היא באמת תוכל לבחור מי מתאים לה במקום להרגיש כל הזמן שהיא צריכה להצליח למשוך את תשומת ליבם, הגלגל יתהפך, היא תבחר!

ולאימא שצריכה להכיר את עצמה ולנקות את אמונות ישנות ולשחרר חרדה שקשורה לסיפור האישי שלה,

תוכלי לומר  שתלמדו אותה כלים שיעזרו לילדה שלה לייצר קשרים חברתיים טובים ובמהירה היא תתחיל לראות חברות מגיעות לביתם.

כל מה שתאמרו עובר דרך תהליך, אבל כמו שכבר הבנו, התהליך לא ברור לאדם הממוצע,

הוא מחפש תקוה הוא מחפש לדעת שזה אפשרי וזה מה שנותנים בשלב השיווק, ממש כמו שזה מה שנותנים במפגש הראשון.

הקולות שלכם

יכול להיות שההבנה הזו משמחת אתכם ואתם רצים לכתוב עכשיו משהו נחמד עבור הלקוחות שלכם ועוד שנייה הוא יפורסם בפייסבוק (תייגו אותנו :))

יחד עם זאת, אולי יש בכם קולות אחרים עכשיו, שאומרים אוקי! … בקליניקה זה פשוט

אבל בשיווק, מול כל העולם? איך אפשר לעשות את זה?

במאמר הבא אנחנו ניצור קשר עם הקולות האלה,

נראה לכם למה שיווק תוצאתי כל כך קשה לכם ונציע תפיסה חדשה

שתאפשר להרבה יותר לקוחות להגיע לכם, ולכם לעזור להרבה יותר אנשים

עוד נאמר… כי מהניסיון שלנו מטפלים ומאמנים יותר מכל אדם באוכלוסיה שואפים למימוש

ויותר מפגשים מספקים עם הלקוחות שלכם מאפשרים לכם להרגיש הרבה יותר ממומשים ולכן כל כך חשוב להגיע ליותר לקוחות

אנחנו רוצות לעזור לכם להגיע למימוש וללקוחות שלכם לקבל עזרה,

הם רוצים לקנות לעצמם הצלחות!

אז עד המאמר הבא נשמח שתספרו לנו מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הכי הכי רוצים.

 

להשמיע את דעתך

*

נגישות